"Pop Mart" şirkətinin "Labubu" oyuncağı ABŞ sürətlə populyarlıq qazanır
"Pop Mart" şirkətinin "Labubu" oyuncağı ABŞ sürətlə populyarlıq qazanır
"Labubu" oyuncaqları dünyada Çinin yumşaq gücünə çevrilir.
"Pop Mart" şirkətinin "Labubu" oyuncağı ABŞ-də sürətlə populyarlıq qazanır və Pekinlə Vaşinqtonun gərgin münasibətləri fonunda Çinin yumşaq gücünə çevrilir.
Yeni İnfo xəbər verir ki, bu barədə "South China Morning Post" nəşrinin ekspertləri bildirirlər.
Belə ki, "Labubu" oyuncağının alıcılarının 40 faizi xarici ölkələrin vətəndaşlarıdırlar və "Pop Mart" şirkəti qərbli rəqiblərini bazarda sıxışdırır.
Bildirilir ki, "Labubu"nun 2024-cü ildə qlobal bazarda etdiyi satış 423 milyon dollar təşkil edib, ümumi gəliri isə 1.8 milyard dollar olaraq qiymətləndirilir. Amma vacib olan əsas məqam "Labubu"nun ABŞ şirkətlərini geridə qoymasıdır. Belə ki, "Pop Mart"ın bazar kapitallaşması, son məlumatlara görə, təxminən 41 milyard dollara yüksəlib. Bu, məşhur ABŞ oyuncaq istehsalçıları "Mattel" və "Hasbro"nun birlikdə qazandığından çoxdur.
Oxşar -Yeniinfo.az
Almaniya Kiyevə üç "Patriot" sistemini təhvil verib
Yaponiya Daun sindromunu aradan qaldıran yeni gen üsulunu kəşf edib
Britaniya və Avstraliya atom sualtı qayıqları ilə bağlı saziş imzalayıb
Türkiyənin Bursa vilayətində iri meşə yanğınları əhalinin məskunlaşdığı ərazilərə çatıb.
Donald Tramp Tailandd və Kamboca arasında münaqişəni dayandırmaq niyyətindədir
Viktor Qyökereş "Sportinq"dən İngiltərənin "Arsenal" klubuna keçib.
Pensiyaçı qadın fırıldaqçılara 20 qızıl külçə və 22 milyon rubla yaxın pul verib.
Fransanın kilsəsində bir gün ərzində iki yanğın baş verib